het vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Pieter Knibbe - WaarBenJij.nu het vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Pieter Knibbe - WaarBenJij.nu

het vertrek

Blijf op de hoogte en volg Pieter

24 April 2015 | Nederland, Schiphol

vluchten: KL809 naar Kuala Lumpur om 20h45 en MH766 naar Ho Chi Minh city morgen om 17h50. Volg me rustig op www.flightradar24.com.
De afstand tussen KL en HCM city is eigenlijk best wel klein. ca 1.5 uur vliegen. Saigon ligt vrijwel direct noordelijkk van KL.
Het tijdsverschil met KL is 6 uur en met Vietnam 5 uur.... vond ik eigenlijk best vreemd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieter

Reizen is mijn passie. Combineren met business is dan ideaal. Gelukkig laat mijn baantje me toe overal te werken waar een internet aansluiting is. Dory wil wel op vakantie maar niet als ik dan ook nog ga zitten werken. Heerlijk is dat, kunnen we nog een keertje weg, en dan samen.

Actief sinds 23 Feb. 2011
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 10908

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 04 Juni 2015

Asia Pacific Beach

Landen bezocht: