28 Mei, Xuchang, ruggetje - Reisverslag uit Xuchang, China van Pieter Knibbe - WaarBenJij.nu 28 Mei, Xuchang, ruggetje - Reisverslag uit Xuchang, China van Pieter Knibbe - WaarBenJij.nu

28 Mei, Xuchang, ruggetje

Blijf op de hoogte en volg Pieter

28 Mei 2015 | China, Xuchang

Opstaan, gaan zitten, omdraaien in bed zijn bewegingen die me pijn doen.

Toen Jasmine om 9 uur naar het hotel kwam om m’n 3 t-shirts, 2 shorts en lange broek die eindelijk een keer een wasmachine en strijkbout hadden gezien te brengen zat ik nog in het restaurant te ontbijten. Na haar belletje meteen terug naar m’n kamer en daarna door naar haar huis.
Ik ben even gaan liggen en heb daar nogmaals 2 uur op de bank geslapen. Ze heefft toen mijn rug op de pijnlijke plek gemasseerd en concludeerde dat het de spieren waren en dat alles binnen een paar dagen wel in orde zou komen.

Toen Dory belde heb ik besloten om het idee van de HuaShan mountain wandeling bij Xi’An waar ik morgen naar toe zou gaan maar te skippen. We gaan dat samen een andere keer doen. Even wat langer rust is nu beter. Ik ga zaterdag of zondag direct door naar mijn eindbestemming Chengdu.

Wilma kwam even voor de lunch binnen. Ze was uitgecheckt en klaar voor haar 19 uur durende treinreis naar Chongqing. Na de lunch hebben we haar met de taxi naar het treinstation gebracht en vervolgens zijn we gaan shoppen voor een t-shirt voor mij (ik heb m’n 21 t-shirt weggegooid). Via de bakker en wat shoppen voor een parfum flesje voor de verzameling van mijn jongere zusje (ze stelt zich aan mij altijd voor als "JeZus" naar een koffie tentje waar waardeloze ‘thee sterkte” koffie werd geschonken. M’n zusje vond de flesjes veel te duur. Er was er een van Jade van 50.000 RMB, 7000 EUR. Het waren wel kunstwerkjes. Als je de shops zag zou je het niet denken.

Na een zeer matig diner langs de straat terug naar Jasmine voor een laatste koffie en gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieter

Reizen is mijn passie. Combineren met business is dan ideaal. Gelukkig laat mijn baantje me toe overal te werken waar een internet aansluiting is. Dory wil wel op vakantie maar niet als ik dan ook nog ga zitten werken. Heerlijk is dat, kunnen we nog een keertje weg, en dan samen.

Actief sinds 23 Feb. 2011
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 10911

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 04 Juni 2015

Asia Pacific Beach

Landen bezocht: